Lördag

Har varit i staden borås med Linda och Stoffe idag. Blev bättre till slut...Köpte ett linne och ett par leggings. Har också sprungit en runda i regnet. Kondisen är inte vad den var men ska bli bättre än då. Var på ge-kås igår, handlade typ plastpåsar, folie, salt, spray, bakplåtspapper och hårnålar till halva klassen. Bara massa nödvändigheter och pengar gick det åt. Men jag köpte musikalen Rent på dvd som är den bästa! Älskar musiken. Köpte Peter Jöbacks nya skiva också. Mycket bra!

Imorron blir det tidigare tåg till Båstad. Ska skriva manus med Vickan. skulle gjort det i Torsdas, men vi proppade i oss massa godis ( som vi hade tänkt skulle göra oss piggare, men) Somnade på studs och när vi vaknade en och en halv timme senare var vi inte så pigga på att skriva. Men vi har fått mkt nya idéer, eller har vi det egentligen? Iaf, ska det in lite repliker och vi har ett maffigt arbete framför oss. Skrämmande, Jobbigt, men Kul! Sj's nya tågtider är de sämsta jag skådat. Det tåg som jag vanligtvis brukar ta, går en timme tidigare för att jag sen ska få sitta på Varbergs tågstation i en fruktansvärt onödig timme som jag skulle kunna tillbringa hemma. Eller så får jag bekanta mig med Göteborgs central istället. Suck vad trött jag blir.

Ne, nu ska jag titta på film. Rose blir det.

Träffade Andy senast igår, men jag saknar honom redan. Jag är kär

Kommentarer
Postat av: emelie

Nu tycker jag att du ska komma till msn snart så vi kan uppdatera varandra lite. kul att det går så bra med andy! jag ska berätta om pojkarna i mitt liv oxå...fast det är nog inte lika roligt..

2006-08-27 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback