pust

idag har jag sålt hundratals julgrupper och i min hjärna snurrar det runt en massa, 29:90, 19:90, 59..siffror siffror. Jag är slut. slut i huvudet pch slut i musklerna. Imorron är det tre timmars jobb till, sen är det riktigt lov. förresten är det julafton imorrn, nån som är medveten om det? Jag har noll julstämning, kunde lika gärna varit vilken söndag som helst imorrn, men granen i vardagsrummet och mammas pyssel vittnar om att det faktiskt är en speciell dag. Ska ändå bli mysigt med julafton. Slog in alla mina julklappar igår. Ibland kan man bli lite väl kreativ, iaf när det gäller paketinslagning, men man måste ju se att paketet kommer från mig :)

Veckan har för övrigt varit en slappevecka, med massa sovmorgon och noll lektioner. Julavslutningen var mysig men vemodig. Det var så fint överallt på skolan, men tända ljus, julgodis, alla var uppklädda och julfrukost i matsalen. Matsalen är det bästa med vår skola! Den är så mysig, där kan man sitta jämt. Men vi gillar inte moderninseringen med mjölkmaskiner och plåtbox för tallrikarna. Vi vill ha kvar våra mjölkpaket och vattenbringare som alla tar med till borden så maggan, och inger blir vansinniga, men det är ju charmen :) I like. Iaf julavslutning i kyrkan och sista dagen för pernilla och carolina. Carolina fick sjunga utan mole i kyrkan, tråk, men hon gjorde det med gråten i halsen och så otroligt vackert så alla satt och grät. Kommer sakna dem <3. 

Efter avslutningen bar det av uppåt med tåget. Åkte med ända till göteborg med Andy och Julia. Träffade Sofia där, trevligt, handlade den sista julklappen fort, och sen satt vi på espressohouse på NK.

Jag ska fundera. Det kommer att gå bra. 

Merry Christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback