kallt.

Det är svinkallt på mitt rum!

Första veckan efter praktiken. Kul att träffa andra igen. Annars ar det varit en mkt lugn vecka, vi har i princip bara haft dans, engelska och spanska. Men tro inte att mus3 suttit hemma för det, nej då, vi har palnerat och fixat inför dansföreställningen och slutproduktionen, och snackat strunt också såklart :) Men jag kan tala om att dansa en koreografi i högklackat när man inte ens kan i klackar är fruktansvärt svårt, kände mig som bambi på hal is! Men det är ju lugnande att vi iaf kan slutnumret till dansföreställning :S halleda, panik.

Min rygg har retat mig hela veckan, har ont hela tiden. Kan ha förvärrats eftersom jag ramlade ner från ett bord i måndas. Men det var ett sånt där vikbord och ena bordsbenet vek sig och sen satt jag på golvet :P

Kära Benedicte har tagit körkort i allra största hemlighet, ingen visste ens att hon gick på körskola och i tisdas när hon körde upp sa hon att hon skulle till tandläkaren den fulingen. Men hon klarade det ! Grattis gumms! Så för att fira det åkte jag, benne, emelie och ida på roadtrip till ängelholm i onsdags. Det tog ganska lång tid att köra dit eftersom det inte gick fortare än i 70 uppför hallandsåsen, Det var vi och långtradarna :P I Ängelholm tog vi en titt i emelies mammas affär och jag inhandlade en mycket snygg skjorta ! :) Efter det åt vi kebabtallrik på en liten mysig pizzeria. Vi satt där och snackade i typ en och en halv timme, mycket flummigt blev det och pizzabagarna tittade lite konstigt på oss :P Sen åkte vi till Maxi. som fattig student måste man ta alla tillfällen att handla billigt. Vi hade väldigt trevligt därinne. Kollade leksaker och så :P Ganska mycket choklad inhandlades men det var ju billigt :) Emelie och Benne kom bort ett tag så jag och Ida tänkte efterlysa dem i högtalaren men tyvärr hittade vi dom innan, det var ju lite synd för det hade ju varit himla skoj att efterlysa nån på maxi ;) När vi skulle köra hem åkte vi förbi Mc-donalds och var tju tvugna att köra till Mc-driven så vi vände dit och köpte caffelatte och glass. En mycket onyttig onsdag men ack så trevlig! :D

De två nätterna som jag inte sovit med andy denna veckan har jag inte kunnat sova nåt. Låg vaken från tio till typ halv två i onsdas.

Man borde inte sova
när natten faller på
Man borde se på stjärnorna
man borde vara två


Igår tittade vi på "hotell rwanda" på samhällen. Fy vad jag mådde dåligt efteråt. Så sjuk denna värld är och det är ofattbart att det har hänt på riktigt. Den handlar om folkmordet i rwanda 1994. Det var så fruktansvärt när de blev lurade att köra en annan väg och var tvungna att stanna för bilen skumpade så. Det hade kört rakt in i ett område med flera tusen lik! Usch! Men den är ändå värd att se!

Idag var det gåsamiddag med äppelkaka med vaniljsås till efterätt. Gott! Fast jag tycker gåsen smakade skinkstek,..:S

Imorrn ska jag träffa Lisa :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback