updates

A long time ago..Båstad två veckor.

Dessa veckor har innehållit mycket dans (lite gnäbb och tjurigheter har vi haft, men om halva klassen har röda veckan så får man kanske ha överseende med det :P)  och mer kommer det bli nästa vecka då vi ska ha vår dansföreställning. I like vårt koncept och jag tror den kommer bli riktigt bra, måste bara lära mig min egen dans :S Har fixat alla kläder idag, men nätstrumpbyxor är inte riktigt min grej, fy va det kliar! men vad gör man inte för konsten! ?

Mamma har sparat en massa program från olika teaterföreställlningar och musikaler som hon varit på som ung, intressant :) Från kungliga dramatiska teatern t.ex. dit vill jag också!  Å jag längtar så tills vi börjar repa vår musikal, vår egna! Skulle bara sjunga igenom min och vickans låt igår, men jag stannade i två timmar och sjöng en massa låtar istället, mkt roligare, och musiken är grymt bra, good work boys! Förra veckan tog vi bilder på våra olika karaktärer till affischerna, och jag tror att jag börjar hitta min karaktär nu. Kanske borde jag ha det lättaste eftersom det är jag som har uppfunnit henne, men hon är en krånglig person, men jag tror ändå jag har fattat greppet om henne :)

Igår var en omtumlande dag med en skakig händelse. som tur är gick det bra, och de mest berörda mår efter händelserna bra. Man tror inte att det händer en själv, men chansen finns närmare än vad man tror.

Man ska heller inte ta allt för givet. Dumma julia. Fast det kommer ju bli superbra som det är nu. Men man måste faktiskt fråga för att få veta någonting inte bara anta, tänk på det julia till nästa gång.

Igår fick jag äntligen se masjävlar igen. Kanske inte en upplyftande film efter dagen som var, men ack så fin :) De är grymt bra skådespelare!

Fick igår träffa vår antaglige nya teaterlärare, ja både vår musiklärare, teaterlärare och danslärare har sagt upp sig till jul, tråkigt men sant. Hela det forna musikalprogrammet går liksom i graven, men ny kommer det ett nytt. Och vår antaglige teaterlärare har gjort grymt mkt, och varit med i filmer och tvserier och regisserat en massa, kommer dock inte ihåg vad han heter, men han lät väldigt enturiastisk. Ska faktiskt bli lite kul med nya fläktar även om det är otroligt tråkigt att våra kära lärare ska sluta. Men de ska satsa och det tycker jag är helt rätt!!
Och i Onsdags firade vi sex månader han och jag. unbelivable. Tänk vad tiden går fort när man har roligt.

Det var det som fanns på lager för tillfället. Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh jag såg Masjävlar igår den är helt underbar!!! Fiiina fina fina Kajsa!

2006-11-26 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback