våga

Jag fick lust att inreda och måla, göra om, pyssla köpa en massa fina saker och möbler. too bad att man inte är stenrik. Jag vill stå på en scen och sjunga, beröra. Måste komma på en fin julig låt att sjunga på trettondan, några förslag? Jag fick lust med en massa saker just nu, träffa vissa personer, se hur det hade varit, göra utsvängningar. Jag vill göra allt på en gång, jag vill liksom göra nåt såntdär spontant, nu. nu. nu. Fast jag vet att det inte kommer bli så, jag vet att jag inte kommer göra det. tänker man så så händer detju definitivt inte. Jag vet, det är mitt dilemma. Kan man veta för mycket? Kan man anta för mycket? Ja det kan man julia....

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja det kan man

2006-11-26 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback