Sockersyndromet

Teater ikväll. Sockersyndromet. Rakel Wärmländer hade huvudrollen och gud va hon var bra. Hon hade sån närvaro, såna helsköna rörelser, hon grät förtvivlat på scen, och hon skedade i sig chokladsmet från en bunke, drack vatten, och spydde upp det i bunken igen, osmakligt men sjukt bra :). Så klockren. Hela pjäsen var klockren. Handlade om att vara tonåring och att bli accepterad, låter som ett ganska uttjatat ämne, men den här pjäsen visade verkligheten. Utan censur. Mycket bra.

Hade inte ätit sen lunch och när jag kom hem sen var jag megahungrig, käkade som en gnu, ( jadu Lina, det där med gnu var det ja :P) Fy vad jag proppade. blä.
Idolkväll sen. Där satt vi och tittade på idol när svt kämpade för att samla in pengar för världens barn. Både mamma och Linnea röstade på idol, 11kronor. Jag tänkte på hur många barn man hade kunnat rädda för de pengarna. Mitt samvete kom ikapp, och jag kände att jag var tvungen och skänka min röst till barnen. Men då var programmet slut :P Linda tyckte jag var lite väl sentimental ;) Men jag får väl lägga mina pengar i en bössa istället.

Mätt, trött och lycklig
Ciao och Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jo visst var den bra. Det är ju så himla duktiga, speciellt dansarna tyckte jag va riktigt riktigt bra. Men egentligen hade jag kanske lite för höga förväntningar... för jätteberörd kände jag mig inte. Sen visste jag inte riktigt vad den handlade om innan heller.. Men man kan ju inte säga annat än att det var bra :) Med mig är det bra., går ett ganska degigt sista år nu, börjar klockan två idag, så nu e jag uppe och ska städa först. Hur har du det? Stor kram e

2006-10-16 @ 10:46:24
Postat av: Linnea

Okej, jag ska erkänna en sak. Jag röstade även en gång till. På erik, för ja tänkte:men han va ju så bra så ja vill inte svika honom :p ja gjorde dte när ja stt med er men ni märkte inget.. :P haha säg inget till mamsen, då kanske ja får betala !! hahahaha

2006-10-16 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback