time goes by

Personalfest i lördags. Trevligt. Hade 5-kamp. Mitt lag vann ju såklart, vad annars? ;) Kastade yxa, okej, i just den grenen bidrog jag väl inte med så mycket, men i blåspilskjutning var jag riktigt bra :) Vi fick klättra på klättervägg också, skojjsigt värre. Lite god mat och vin på kvällen. Haha, ja det var roligt :P  så kan det vara. :)

Igår sov jag ganska länge. skönt. Skrev sedan mitt samhälssarbete, mindre roligt,  men nu är det färdigt iaf. Varför blir det alltid så, att man får ett arbete 4 veckor innan och sen gör man det sista dan och har panik. Inte bra för hjärtat det där ;P Sen var vi på kulturskolans nyinvigning, de små barnen är ju så söta, och TCB är grymma :) saknar orkesterkänslan... Sen var jag och mamma ute och gick, insåg att jag kanske borde kolla upp både min rygg och mina fötter, de är inte riktigt som det ska :P

Idag har jag praktik. Hrm, eller ja, "självstudier" då. Ja men jag lyssnar på musik, och andas, det är väl bra? Men imorrn ska jag faktiskt vara med Nisse och sjunga lite, ska bli roligt det.

hepp, om man ska ta och gå ut lite kanske, eller titta på film, eller? hmm...Ha det gött! bye

Kommentarer
Postat av: emeliiie

haha ska vi uppsöka läkare tillsammans? min rygg är inte heller som den ska :(

2006-10-17 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback