Home sweet Home

Ja, det var ett tag sen, och det har rullat på som vanligt. Fast fy för skolan. Jag går sönder. Men jag är kanske lite överambitiös, det tycket min kära klass igår iaf och mobbade mig ett tag, det blir ju ännu roligare när jag heller inte kan försvara mig och till slut slutar som en liten söt patetisk människa. Men jag tro dock att de tycker om mig :)

Var en skön helg i Båstad förra veckan. Jag och Andy åt en massa mat, hade mysigt. Åt pizza och var på fest med Linnea och Ella också. En mycket tråkig fest, menmen.

Igår var jag Benne, Emelie och Vickan på roadtrip. Vickan har fått körkort nu. så vi tog nya peaugoten (eller hur det stavas) öch körde E6 ner. Fatsnade i bilköer, men vi tog oss igenom dem med bravur. Stannade på Burger King och åt baguetter. Bensinmätaren tickade neråt mot rött och Vickan skulle bestämt tanka. Vilket hon aldrig hade gjort tidigare, inte nån av oss andra heller. Men med tre tjejer, en sköter kortet, en håller tanken och en dirigerar så går det alldeles utmärkt. Gubben bredvid tyckte det hela var mkt komiskt, kanske också för att vi kört in åt fel håll :P Men roligt var det iaf!! Jag vill också ha körkort.

Har varit sjuk i veckan också. Förkyld. Men nu börjar det gå över på halsen vilket jag inte gillar eftersom jag har sånglektion på tisdag och redan har övat för lite.

Har inte bestämt mig vem jag ska rösta på på söndag :S

Har så mycket i mitt huvud att jag inte får ner mer. Men ikväll ska ja träffa Linda, mkt längesen, hon har dessutom hunnit fylla 18! GRATTIS! Sen ska jag ta det lugnt! hmm...Och Plugga.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback