hälsning från syrran: "Jullis är den bästa av de bästa <3"

ännu en vecka har gått. spontanfestande med linnéa i måndags. som två av de få treorna hade vi väldigt kul faktiskt :) 50-dagars på cc i onsdags började med att tjejerna var hemma hos mig och vi åt tacos. mumsigt. slutade med gråtande vänner, och räddningsinsats efter att ett gäng i bil med inte helt nykter förare nästan körde på en tjej, som korkat nog satte sig på motorhuven. idioter. fast till sist var väl alla ganska glada och vi somnade mycket gott!

Till Ljungskile Folkhögskola blev jag bara antagen som reserv. tråkigt nog bara som typ 5:e reserv eller nåt. men försöken fortsätter om nån vecka på Tjörn. jag vill ju sjunga i höst! jag har ju liksom ingen reservplan, vad ska jag hitta på om jag inte kommer in nånstans? flytta hem? Nje, jag har mitt liv i en resväska, och jag fortsätter gärna mina resor ett tag till.

Nu blir det god mat med pappa och lillsyrran!

Kommentarer
Postat av: Linnea

det skulle iförsig va trevligt om du flyttade hem (: men du ska ut i världen och göra karriär! ;D

2007-04-21 @ 21:47:53
Postat av: emelie

Men du är ju aldrig på msn :(

Postat av: Kungälv elisabeth

Men 5:e reserv är väl inte så dåligt,? fast jag har kanske inte så bra koll... me min spontana tanke är att man kommer in då, fast det är klart. Det är ju inte så många som tas in kanske. Ljunskile o Tjörn.. de är ju här hos mig i Bohuslän. Mysigt om du flyttar hitåt, då kanske man till och med kan ses :) Lycka till med dina ansökningar. Kramar

2007-04-24 @ 14:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback