Det är visst inne med listor

jag får väl bidra med en mkt intressant lista...ja eller inte.

Humör just nu: Allmänt positiv, mysigt
Stjärntecken: Fisk
Väder: Mindre snöstorm
Bästa egenskap: För det mesta är jag väldigt positiv
Sämsta egenskap: Jag är nog lite för snäll för mitt eget bästa ibland...

Favoritmånad: sommarmånaderna
Tv eller film: Film
Bok eller tidning: Just nu bok
Bar eller nattklubb: bar
Arbete eller skola: Skolan känns som en trygghet, iaf till och med sommaren
Morgon eller kväll: Jag är nog en kvällsmänniska
Klädsel just nu: Svarta leggings, min gråmönstrade tröja, svart sjal och raggsockar
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapsspel
Kramas eller pussas: Kramas. Ja fast pussas är ju ganska mysigt det också :)
Promenad eller bio: Jag är nog en person som gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar :P

Öl eller vin: vin
Godis eller snacks: Godis! 
Byxor eller kjol: Byxor
Senast sedda film: Början av Sällskapsresan
Komiker: Tjejerna i En liten jävla krogshow 
Skådespelare: Gunilla Röör
Artist: Helen Sjöholm såklart

Stamgäster på din blogg: Emelie, Emelie, Vickan, Christa tror jag....
Hetro, bi eller homo: Hetero
Kärlek eller vänskap: Utan kärlek ingen vänskap
Glasögon eller linser: Linser
Storstad eller småstad: litenmindreminstsmåstad
Stökigt eller städat: Man ska ju kunna se att det bor levande människor där
Restaurang eller hemlagat: Båda
Tävling eller lek: Tävling, om jag vinner!
Jacka eller kappa: Beror på humöret
Stark eller svag: Jag är nog ganska svag, iaf fysiskt styrkemässigt sett.
Brun eller blek: skär
Favoritbutiker: inredningsbutiker
Favoritnöje: sjunga och flumma
Favoritmat: grillat
Fjantig eller tuff: Fjantig!
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: Sparare

How fun...

Kommentarer
Postat av: emelie

jäjä jag kopierar din lista till min blogg, read it!

Postat av: Putti

Ursäkta, men ja är också stamgäst på din blogg ;P

2007-02-22 @ 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback