Med solen i ögonen (Ja, om molnen inte hade varit i vägen)

Sovmorron. Skönast idag. Sen en rask promenad innan jag åt en mycket god och estetiskt vacker omelett ;P Sen satt jag vid datorn och sköt upp mina måsten en stund, varför planera när man ändå vet att man kommer göra allt i sista minuten?  Duellerade mot Vickan i frågesport på msn. Vill inte verka skrytig men jag vann båda gångerna, vilket lilla vickan inte var så glad över :P Men gumman du kommer att komma över det där även fast det kan kännas jobbigt just nu ;P Till nästa gång får du plugga lite geografi :)

 Till slut tog jag mig i kragen och började räkna lite matte. Har en sisådär 20 sidor att räkna. Egentligen är matte ganska roligt men varje tal tar 50år och göra så jag kommer dö innan jag är färdig, om jag inte dör av tristess innan dess, vilket är mer troligt...När man gör något tråkigt får man roa sig med annat, jag brukar prata med mig själv och blanda lite dialekter, mycket upplyftande. Pappa tycker att papegojor är överskattade, de har ju mig...hmmm..? :P 

Imorrn bär det av till Göteborgen för att träffa Elaine. Lite shopping, fika och sånt trevligt.

Nu är det saltön ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback