fredag

Denna dag har jag tillbringat tillsammans med Linda i staden Borås. Lite shoppat blev det. Nya svarta stövlar som man kan kavla ner liksom, :P en luvtröja och ett par leggings blev det också. Sprang runt och försökte hitta ett par helsvarta byxor också men alla va slut :'(. Snart kommer systeryster hem från lägret, och vi ska bara mysa ikväll :)

Igår var jag i kyrkan och övade igen. Edwin var där och drog runt bara, men han underhöll mig ett tag,. haha, kul det. Och när jag hade suttit och skrattat i en halvtimme skulle jag sjunga och då var rösten inte den bästa, men det gick bra ändå. Krilles brorsa upptäckte att han kunde spela bas. Tur för oss för då får han basa lite på vår låt :) Vi vågade inte fråga den riktiga basisten för han hade skägg ;P Vi spelade och sjöng en massa andra roliga gamla låtar också, och Edwin var doakör :) Det var en trevlig kväll.

Förresten så har jag kommit på att jag vill bli röstcoach och sångpedagog! Jag och mamma pratade om min framtid häromkvällen och hon föreslog att jag skulle åka till Israel och plocka apelsiner, tack för tipset mamma :P

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback