Det är över nu...

sista föreställningarna av musikalen ikväll. Det kommer vara så otroligt sorgligt, för vi har verkligen levt så nära alltihop såå länge. Jag kommer gråta, massor. För nu får jag panik inför studenten, bara ynka veckor kvar och sen är allt slut. Älskar min klass så otroligt mycket! Det kommer vara såå tomt och kännas så konstigt när man inte får komma tillbaka hit och träffa dessa underbara människor varje vecka. suck...men ikväll så ska vi köra järnet, och vi har fått så mycket fin respons och fina ord från alla som sett föreställningen. Det ska bli oerhört kul att få spela ikväll även om det tar emot lite och lämna allt bakom sig.

"Vi lever idag, vi lever just nu, vi lever för varandra. Genom änglarnas skydd klara vi var dag"


Kommentarer
Postat av: emelie

nu har jag sett massa bilder från er musikal, jag vill se den! vad heter den?
nu tror jag vi tar å bokar ett msn-möte iaf, du är aldrig däääär :(

2007-05-11 @ 14:11:19
Postat av: Anonym

har vatt och sett er föreställning två gånger. den är så underbar !! :D

2007-05-15 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback