lovar att jag aldrig glömmer bort er...

Det känns att det är nära nu, att det är vi som är treor. Vi har inte haft så mycket lektioner i veckan utan bara glidit runt på skolan som man ska göra när man har 1 och en halv vecka kvar till studenten. I tisdags såg vi en inspelning av vår musikal. När sista tonen sjöngs och det blev black på scenen, satt vi som förstenade. Vi visste inte själva att det var så bra som alla har sagt, men det va det!! Marie började sjunga "för vi ska ta studenten" med mycket vemod i rösten. Då började Sandra gråta, och sen satt vi alla och grät och kramades och ville att vi skulle få vara kvar där tillsammans för evigt. Vi sa att vi skulle köpa ett jättestort hus och så skulle vi bo där alla femton med våra familjer och umgås för resten av livet. Men sen kom vi på att det va lite väl seriöst för vi hade säkert dödat varandra efter en månad :P Nej, men jag kommer sakna alla så otroligt mycket, och jag kan inte än förstå hur det kommer kännas i höst när man aldrig får komma tillbaka till Mus04/07. skumt.

Igår var det fest på stranden, med förfest hos Marie, Sofia och Annie där vi spelade kubb. Vi fick även jättegod efterrätt :) Det var en trevlig kväll, men jag var ändå hemma ganska tidigt för ovanlighetens skull ;P Dagen har varit ganska seg och tyvärr var vi inte jätteengagerade på teaterlektionen, men vi fick ändå göra ganska nyttiga övningar. Vi var en liten skara på 7 personer som var i skolan i måndas. Det lönar sig att komma för vi bestämde då att vi som var där skulle labba på naturkunskapen igår och bli lediga imorron, medan resten får va i skolan ;P Härligt härligt! Turligt nog så skulle min lilla Marie också åka hem idag så jag fick åka bil med henne. På vägen hem fick vi syn på skylten mot Ullared, så vi gjorde ett spontanstopp vilket resulterade i att jag inhandlade ett par bal-skor! Mamma trodde hon såg i syne när jag visade dom. Hade Julia verkligen hittat ett par skor? Jojjomän jag lyckades till slut :) jag är bättre än vad jag vet ;) Lite annat välbehövligt blev det också såklart.

Igår var det också modevisning med alla textilare. Grymt duktiga är dom! Helt sjukt vad de syr grymma kläder. Fattar inte var dom får alla idéerna ifrån. Det var mycket roligt att se, även fast det resulterade i ömmade händer och halsont eftersom man sitter och klappar och jublar i en timme.

Vill också ge ett Jättegrattis till söta Tobbe som kommit in på Wendelsbergs musikdramatiska linje i höst! Jag är såå stolt!!

Vad min framtid kommer att ge har jag ingen aning om än....

Nu har jag inte en enda läxa kvar att göra. Inget skolarbete finns kvar. För jag ska faktiskt ta studenten!!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback