potpurri

Åkte förbi ett spökhus idag. Det var jättestort, grått, tre våningar och låg in på en grusväg i skogen. Taket höll på att ramla av och fönstrena hängde lite och var helt igenbommade. Området runtomkring var öde och på taknocken satt en grå uggla och oade, precis som på film. Jag väntade bara på att det skulle hoppa fram en man med kniv bakom oss. Läskigt. Men huset hade nog varit väldigt fint en gång i tiden och jag hade gärna renoverat det! På framsidan kunde man sätta in en massa fönster och få en stor härlig veranda! Jag vill ha...

Blev lite nostalgisk igår när vi tittade på inspelningar från vårkonserten i femman, och skolavslutningen i sexan. Jag och Elisabeth hade halva programmet tillsammans och sjöng ace of base låtar på vårkonserten, och jag sjöng Ted Gärdestads "Eiffeltornet" med min snygga koreografi till ;) Tänk vad man förändras, och tack och lov för det! :P Skrämmande att man nu ska bli "vuxen", jag känner mig såå liten....

Lite släktträff hos mormor i eftermiddags. Trevligt trevligt. Vi hade maraton i dåliga historier :P Har ni hört de här?
Två päron satt på en gren i träd. Då ramlade det ena ner, och då sa det andra:
- Moget...
haha

Sista skolveckan på gymnasiet! Det kommer bli den roligaste och den sorgligaste veckan i mitt liv. Vågar inte tänka på livet bortom apelryd och mus0407. Men det är väl dags att växa upp nu antagligen, och bli stor.

lyssnar på: Regina Spektor - Samson

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha.. fy va kul! Jag kollade på den för bara ett par veckor sedan. Då hade vi det roligt :) O så hade vi fruktansvärda kläder o frisyrer.. :P Japp. Studenten är verkligen snart. Jag går ut nästa fredag, den åttonde. När slutar du? Ska det bli skönt eller är det endast vånda? Ha det gott. Kramar

2007-05-28 @ 17:48:18
Postat av: Linnneeee

Det var två tomate som var ute och gick. Så blev den ena plötsligt helt INTE överkörd, då sa den andre: Men va fan, nu förstörde du ju hela historien!

2007-05-28 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback