värme

Har varit så skönt med en långhelg! Mycket har hunnits med. Intagningsprov i lördags. Kan inte riktigt säga hur det gick, men det va kul att vara där iaf och jag är nöjd med det jag presterade. Jag blir såklart väldigt glad om jag skulle komma in, men sen så blir jag inte jätteledsen om jag inte skulle göra det ändå. Det kanske hade varit skönt med ett år av jobb och lite annat kul på hemmaplan. Ta sång och pianolektioner hemma istället. Menmen framtiden får utse vad som händer :)

Naturarbetet är färdigt, sen är det bara lite religion kvar tills på onsdag, men sen är det över med skolarbete!!! sen är det bara bal och student och roliga saker kvar. balklänningen blev färdig i helgen, och jag kände mig väldigt flott :) bara skor som fattas, :S men vi är lediga på fredag, underbart, så då blir det lite skoletande då. Även studentkläderna är inhandlade nu. Julia börjar få ordning på sitt liv :P

ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

svara på mina tidigare kommentarer jag vill veta söta du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback