En snabbis från Öland

Egentligen har jag inte bråttom alls utan mycket tid på mig, en hel timme kvar till kvällsmat, men man blir så upprymd av alla nya intryck och information så man blir stressad! Men jag har det bra iaf. Klasskompisarna verkar sköna och lärarna jättebra. Jag har fått mig ett enkelrum som jag gjort ganska hemtrevligt nu fastän det saknas lite saker än. Det känns jätteinspirerande att börja jobba med musik, tetater och dans igen, ska bli jättekul! Imorrn blir det utflykt på öland med hela skolan med grillning på stranden på kvällen. Ikväll ska det spelas brännboll och på fredag ska vi åka till Växjö.

Hela skolan är väldigt konstinriktad och satsar på det egna skapandet och på att ta vara på idéer. Rektorn verkar helskön och är själv konstnär och har gjort väldigt mycket.

ne nu pallar ja inte skriva mer, Jag har det bra iaf :) Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback