I punktform

  • Jag har massa skoskav.
  • På mitt rumsgolv står massa väskor och lådor med prylar i.
  • Månstad slog Länghem med 6-2!
  • Jag har köpt ny telefon. Den är svart.
  • Det blåser och regnar ute.
  • Det bidde ingen Göteborg...
  • Imorron blir det resa till Malmö istället, med flickorna.
  • Jag är rastlös.
  • Jag måste posta ett brev till csn.
  • Det är kallt.
  • Sofia Karlssons album är bäst.
  • Jag missar henne i gbg imorrn.
  • Jag ska köpa en klänning på hm.
  • På fredag är det kräftskiva.
  • Idag är det onsdag...

Kommentarer
Postat av: elisabeth

jag var o lyssnade på Sofia Karlsson i Lödöse förra veckan. Det var fantastiskt...glädje.

2007-08-15 @ 12:22:31
Postat av: emelie

jag tycker du ska berätta för mig vad det är för skola du kommit in på duktiga du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback