Juldagen

En regnig juldag. Men jag sitter så mysigt i sängen på mitt nya rum och kollar ikapp alla andra avenyn avsnitt som jag missat =) Jag och mamsen ska ta en härlig promenad sen. Ingen julotta idag tyvärr, har hostat sönder hela natten så jag behövde sova lite. Usch va det är jobbigt med rethosta, den vill ju aldrig ta slut!

Årets julafton så vaknade jag inte hemma, men jag vaknade hos kristian så det var nästan bättre :) Vi spelade yatzy, mitt första kast så fick jag yatzy i sexor, då blev han genast väldigt mallig =)

Resten av dagen blev som den brukar vara, julmiddag med lilla släkten och mormor och familjen på kvällen, lugnt och mysigt som det ska vara. Jag fick en härlig munktröja, en klänning och lite smycken och annat behövligt. Idag ska jag och Kristian ha vår egen lilla julafton. Juldagen är ju också årets stora festdag men vi får se, vet inte riktigt om jag orkar faktiskt, men det är ju låångt kvar till kvällen :P

Hepp nu ska jag ta och pallra mig upp ur sängen.

Ska hälsa till pappa också, han ville så gärna det =) "Hej till världens bästa Pappa!"

Kommentarer
Postat av: emelie

Heej hoppas din jul var fin!

Nu måste jag bara kolla om jag hajjat rätt, är kristian din pojkvän?

Egentligen skulle jag bara säga till dig att läsa min blogg om andra avenyn och sen ska du säga om du håller med eller inte. skönt iaf att du också tittar!kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback