Mitt i ett kaos

Ikväll har folk fått panikattacker, gråtit, skrikit, pratat med sos, krampat och gråtit igen. Själv då? Jag har gråtit och hulkat men egentligen mår jag ganska bra, men jag blir så jävla rädd när människorna jag tycker så mkt om mår så dåligt. Är det värt det här? En show som börjar med en monolog som inleds med "december, stressmånad, då flest folk stressar på minst tid...". Kanske ska döpa om showen "December" till ölands Musikteaterklass undergång. Jag vet inte. Jag är på, jag är och har varit inställd på att jobba dag och natt, men när folk behöver ringa akuten för att man stressar för mycket då blir jag rädd. vet ingenting just nu....bara att jag borde sova för att vi ska upp tidigt imorrn, ja och repa, inför "Glitter", men jag kommer inte somna nu för jag har för mycket i huvudet så jag kan lika gärna vänta lite till...

suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback