God Natt Änglar

Jag skulle gått och lagt mig för längesen, men jag fastnade med alla låtar från vår musikal. Good Evening Los Angeles - Godnatt Änglar. Å vad jag saknar alla! Jag blir så rörd när jag hör låtarna, tänker på musikalen som var vår, alldeles vår egen och hur bra det blev! Tänker på allt roligt vi gjort tillsammans dessa tre år. Alla jobbiga saker vi tagit oss igenom och alla konstiga upptåg. Skratt. Ååå...känns helt konstigt att allt det där är slut, att man inte kommer få träffa alla på samma sätt igen. Men jag är evigt tacksam för de här tre åren, för att ni lät mig vara den jag är, tog fram det bästa ur mig. kärlek!

jag längtar efter att få stå på scen....

God natt!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag säger det igen. du är modig som verkligen vet och vill och vågar stå på scen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback