livet kommer alltid med överraskningar

Älskade Camilla slutade idag. Det kom som en liten chock och det kommer bli tomt utan henne! Hennes skratt, uppiggande ord, dalmål och allt annat mysigt. ='(

När tåget stannade i Alvesta idag så gled snöflingor nerför fönstret. Oh Laura sjöng "it's raining in New York", jag sjöng "it's snowing in Alvesta"...På tåget satt även en jättesöt liten tjej i 7-årsåldern med en stor blå mössa på sig. Hon hade ett bokmärke med ränder som hon spelade gitarr på med härlig inlevelse, som om det var världens naturligaste sak. Underbart!

Kärleken är ute i skogen. Saknar honom så och skickar lite värme till det kalla enmannatältet. "...för han är min soldat, någonstans i Sverige."

Har en smått panikkänsla som gror inför de kommande veckorna fram till jul. Mycket ska repas, dag och natt och helg...

Lite nedstämd idag tror jag. Men det är helg och jag är hemma. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback