tid

Jag dansade hela natten lång och har idag skoskav och ont i foten. En fest när den är som bäst. Men det saknades en Kristian, det är här han hör hemma, inte i skogen...Jag måste lära mig texten till summer of 69, det är ju skandal att jag inte kan partylåten nummer ett!

Det är kallt ute. Solen är borta men innan lyste den så det glittrade i gräset. Det är sådana här dagar man blir lycklig av att bara vara.

Är det tiden som går för fort, eller är det människan som är snabbare än tiden? Ska vi jaga tiden så vi kommer ikapp, eller ska vi luta oss tillbaka och låta tiden komma ikapp oss? Är det inte konstigt att vi är så styrda av tiden? För det mesta har man ont om tid. Man ska göra allting sen. Men det där "sen" när kommer det? När kommer den där tiden då man ska göra allting som man inte hinner med? Skulle man ha gott om tid så finns det alltid saker som man skjuter på framtiden så man får lika ont om tid i alla fall. Tid är pengar heter det. Om man tjänar pengar kan man köpa sig mer tid då? Eller tjänar man mer pengar om man har tid? Tid, tid, det finns väl värre saker att bekymra sig över än tiden, men det är väl kanske så att vi inte har tid till det helt enkelt...
Vet inte var jag hamnade nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

"Sen" är nu.. suck har en helvetes dag framför mig. ;)

Postat av: Ella

det var djupt ;)

2007-11-12 @ 15:16:31
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Linnea

jaaa du måste lära dig texten mupp !!!!!!! ;D SUMMER OF 69 , YEEAAAHHHH

2007-12-07 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback