Torsdag den 18:e oktober

Vilken härlig morgon! Jag och Karin tog en springtur i bra tempo imorse. Och det va så skönt! Det gick så lätt, tänk att man kan känna så när man är ute och springer, det gillar vi. Efter det åt vi en välförtjänt frukost i soffan. Nu väntar en och en halvtimmes dans sen är denna skoldagen över. Eftermiddagen kommer väl gå åt till att repa inför spelningen på Hasses imorrn, som hela kvällen igår. Ikväll har vi också fått gratisbiljetter till en teaterföreställning i Kalmar, men jag vet ärligt talat inte om jag pallar åka med, hela förra veckan och hela denna veckan har varenda kväll varit uppbokad så jag känner bara för att ta det lugnt och andas normalt ikväll. Titta på masjävlar som kom med posten förra veckan :)
 
Hepp, tvätten måste kollas också! Ciao!

Ett Grattis också till kusin Åsa som fyller 20 år idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback