Vecka 40

Helg. Bertil Goldberg. En musikal - "Fett". Bob Hansson var helt enkelt asbra! Onsdagens fest va full av dans och "dettatyckerjagärbrahosdig"-ord. Skogsby förlorade mot Capellagården i fotboll. tragiskt. Min nya promenadrunda är full av tranor. Solen har lyst över veckan. Lars Winnerbäck tar ner en på jorden. Jag har svåt att sova. Jag och Camilla hade en mysig dag på Ikea. Jag tänker för mycket. Bra eller dåligt? vet inte. hans lockar är borta. min ängel har jättestora bröst och hon vakar över mig. fläskfilén i fredags var übergod. när började jag använda ordet über? feck, är veckans nya ord. Lill Lindfors är cool by the way. foten ondar fortfarande. Jag har bluesjam i läxa. Och Rent. Te och ostkväll är det nya. hur uppstår vind? lite hemlängtan börjar krypa fram. saknar. vecka 40.


lite rock

Det är så det är. just nu.

Kommentarer
Postat av: emelie

flummigt värre!! saknar julia....åå du rocka på!:P

Postat av: sis

GÖLLEEET, saknar dig ! har datakunskap nu ;O haha orkar inte göra ngt ^^ ;D menmen, ses i helgen PussPusss :*

2007-10-08 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback