"- Jedno pivo prosím"

Praaaaag! Imorron =)

Världens sämsta vecka att va förkyld på har det varit. Dans och sång hela veckan lång. Har missat en massa dans men har lärt in koreografin till vårshowen ändå så det ska nog gå bra. Men jag har legat i soffan och tittat på när dom andra svettats och det är underbart för dom är ju så fina =)  Och imorrn åker vi som sagt till Prag. Underbart! Jag och Alice hade inflyttningsfika med kladdkaka i torsdas, å vi kollade upp allt vi behövde veta om prag. Hur man säger "en öl, tack!", hur mycket den kostar, och hur mycket alkohol vi får ta med oss hem sen, haha =D ne jag är i shoppingtagen jag. ja vill ha tag på den gröna converseväskan jag såg i barcelona!!

det va det om det

Kommentarer
Postat av: Ella

coolt,roligt! en öl tack låter nästan som det gör på polska..

2008-04-12 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback