hejåhå

Jag är rastlös. Egentligen skullle jag nog kunna göra jättemånga saker men jag kommer inte på dom bara. Om en halvtimme har högalid konsert här och vi ska ha café. Förkyld är jag och det är jobbigt, har missat en massa dans bara för det. Men imorrn ska det bli träna av för jag är less på att titta på, men jag ska ju sjunga på dop på lördag så jag ska kanske vara lite rädd om rösten. Jag är dålig på sånt. Ta vara på kroppen. Annars har vi kör och eget projekt den här veckan. Började spela in lite i studion idag, testade lite. Lät ju inte jättebra eftersom jag är helt fucked up i näsan och mitt pianospel är ju inte världens bästa. Men med lite övning så...På söndag åker vi till Prag. Ja! Ja! På fredag har kusinens musikal premiär. fullt upp i helgen är det. Känner mig helt uppe i varv  i huvudet. Jag måste verkligen lära mig att bara inte göra nånting. Hur gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback