vänner

Har haft en underbar kväll och dag i göteborg hos kristine och johanna med några av de underbara ölandsmänniskorna! Även fast vi inte setts på två månader så kändes det så naturligt att vara bland dom, vara där, dansa, prata om allt, sjunga, skratta. Å vad jag har saknat dom! Och kommer att fortsätta göra...Men jag tror att om vi inte träffas på länge så kommer det ändå kännas så naturligt och inte alls stelt när vi väl ses, det är bara så. det är skönt. vänner.

Två veckor kvar till wendelsberg, några jobbdagar kvar. Kommer bli lite tråkigt att lämna parken faktiskt, har trivts väldigt bra där och det har varit kul att gå dit och jobba. Men jag ser så mycket framemot att börja wendels. Få sånglektioner igen, spela teater och dansa, allt det där roliga! Och träffa en massa nya människor och troligtvis nya underbara vänner. Och mina två gamla vänner från öland som jag alltid kan prata med finns med mig. det känns otroligt bra. Har fått ett delat rum på internatet dock, och jag som är så van att bo själv, iaf ha utrymme till mina grejjer och kunna spela min musik och bara ha mina grejjer på golvet...menmen det kan väl vara en nyttig erfarenhet kanske. kul ska det bli i alla fall.

Imorrn blir det ledig dag. Igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback