lite senare en tisdag

Feck, nu måste jag ta tag i mitt liv. Jag kan inte sitta här och skjuta upp saker, att det ska va så svårt. Jag behöver en sekreterare som ser till att jag gör det jag ska. Bra förutsättningar till vuxenlivet. not.

Sen har jag funderat lite. Vad ska jag här hemma i trakterna och göra i sommar och i höst?!! Det händer verkligen inte nånting här och alla gamla vänner flyttar härifrån nu och alla nya vänner bor ju på alla andra ställen i sverige. Jag flyttade hemifrån när jag var 16, jag tänker inte flytta hem när jag är 20! Jag måste komma på vad jag vill göra, nåt som man kan göra nån annanstans än här! Kristian kommer ju inte heller finnas här det närmsta året...förresten så saknar jag honom!

Varför är det såhär? När man går i skolan är dessa integöranåntingallsstunder det som man längtar efter mest och nu när man har hela dagar på sig så får jag panik av allt som jag har tid att göra som jag måste göra (?) jag förstår mig inte på mig sälv...

Nu får syster komma hem snart !

Jag vill träffa Camilla snart!

Lyssnar på Sofia Karlsson, inte den mest uppmuntrande musiken men ack så vacker!

Kommentarer
Postat av: Siiiiiiiis

Men sån är jag med. hatar att ha massa saker som man måste göra när man har tid, för då kan man inte skylla på att man inte har tid. Ändå skjuter man upp det^ uuuuuusch. PUSSSSS

2008-02-26 @ 11:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback