sommar

Jobb och Jobb gäller nu. Idag har jag suttit i min lilla souvenirbod och sålt både tigrar, lejon och apor =) Man blir lite barnslig när man umgås med gosedjur hela dagen, dom är ju så mjuka och gosiga! Ofta är det mammorna som försöker intala sitt barn att välja ett gosedjur som mammorna själva vill ha !

Helgen var alldeles underbar och spenderades med fina Camilla. Vi shoppade, tittade på Lasse Berghagen, drack öl och åt kaka, åkte till götet, shoppade lite till, tog en snabbfika med Kristine, kramade om Johanna, köpte vin, drack vin, dog i tv-soffan, bölade till Patrioten, drack mer vin, tittade på bilder och mindes, och kramades till slut hej då och jag satte henne på ett tåg tillbaka till Dalarna. en mycket mysig helg!

Jag är inte redo för det här jobblivet än, jag vill börja skolan nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback