regn tunga skyar

När man sitter på jobbet, det regnar, inget folk pallrar sig dit och man har två timmar kvar då går sekunderna jättelångsamt, men när man sen får gå hem och man ska hinna med en buss då jävlar springer sekunderna fort, tyvärr snabbare än vad jag springer. Tur för mig att det gick ett tåg, så kunde jag sitta och vinka till länghem när jag svischade förbi och får gå av en mil åt fel håll...det där med västtrafiks lokaltrafik har aldrig imponerat på mig...dyrt är det också!

Imorrn har jag ledig dag och känner för att fixa och dona med småsaker, men om jag känner mig rätt så kommer jag va fruktansvärt rastlös efter bara nån timme, och regnar det lika mycket imorrn så kommer det bli ännu värre. varför gå in för att vara mer optimistisk? ;) som någon sa en gång, - bättre att vara riktigt negativt inställd till en sak så kan man bara bli postivt överraskad :P ja ja vet inte det är kanske inget motto för mig...hellre to much positivitet =)

ska ryssarna vinna em?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback