back

Jaha, då var det slut på Öland. Vackra ön, den här gången kommer jag inte bara sakna människorna en helt otroligt massa mycket, utan också stället. Atmosfären, vinden, mina ensamma promenader...Det kändes konstigt att packa ihop alla sina saker, men ändå helt okej. Det var liksom dags nu, dags att forstätta på annat håll. Jag fortsätter på wendelsberg med micha och lydia. Jag kom in!!! =D Alla tre kom vi in, det är helt sjukt bra, som grynet hade sagt.

Den här sista veckan har varit fantastiskt mysig! Vi har bara umgåtts och njutit av tiden. Kramats, men det har vi ju alltid gjort, MuTe07/08. Vi hade en fantastisk, (hittar inge bättre ord) sångstund i torsdas där alla sjöng en sång och var så otroligt duktiga, och vackra!

Ja, ett år av kriser, jobb, gråt, skratt och massa kärlek, och mycket annat.

Idag hade jag mina första körlektioner. Lite nervöst, men det gick bra sen, och kul va det =)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback