in any other world...

Jag har väldigt svårt för att göra bara ingenting. Just nu pågår det intagningsprov här på öland och hälften av klassen är jury och värdar. Men icke jag, och jag försöker fördriva tiden med mig sjölv så gott jag kan. Igår var likadant och jag tog mig en busstur till mörbylånga där det hände precis ingenting, men det var lugnt och skönt och jag satt och njöt av solen och havet hela dan. Brände mig på fötterna, hur ofta blir man bränd av solen på fötterna liksom?!
 
Igårkväll var det grillparty hemma på gatan, och idag var det massa mat och disk över.

Känner lite panik inför mitt projekt som måste bli färdigt till torsdag. Håller på att spela in lite låtar, men jag blir ju aldrig nöjd, och idag kan jag inte jobba eftersom jag inte får vara i våra lokaler denna dag. suck. men jag jobbar väl bäst under press antar jag, och det har ju en tendens att lösa sig till slut.

På torsdagmorgon åker klassen till gbg för att titta på två föreställningar på Backateatern. Sen blir det hotellövernattning och på fredag drar jag till mölnlycke på intagningsprov. övaövaöva!

usch, det är inte lätt det här med auditions, fick precis trösta en tjej som tyckte hennes sångprov gick dåligt för att hon var förkyld. det är jobbigt. Men "Anna sång" hör och ser allt och känner precis vad man kan, kommer sakna hennes sånglektioner...kommer sakna hela det här stället!

Jag älskar det här sommarvädret, det gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback