regn

Är inte så aktiv här känner jag. Har inte tid.

Ännu en helg här på öland väntar. Ser mycket regnigare ut än den förra tyvärr. Men det är lugnt, inga tider att passa, bara göra det man känner för. Kanske göra det jag borde i helgen. Öva monolog, öva sång, spela in och planera projekt. Finns mycket man borde.

1 maj var det öppet hus och vi hade vår vårshow. Blev ganska bra till slut, och mycket folk kom det. Fick sjunga duetten "take me or leave" me ur Rent. Vråla av mig lite, =) Ost och vinprövarkväll hos Adam igår med hela gänget, en mysig stund med många fina ord om varandra. Kvällen blir nog lugn, har pappa här också så han ska bjuda på lax sen =)

Har skrivlust och sånglust. Men mitt krassa pianospel hindrar mig och jag blir sur för att jag inte kan istället....
Nån sa att det bara är 20 dagar kvar här. sen är det slut.

Kommentarer
Postat av: ella

hello darling! jag vet inte hur länge jag e i london..till hösten iaf, om jag fortf har kul dvs ;) jag har tagit holiday under tennisveckan så då flyger jag över, du får gärna joina mig i mitt glassande då ;) första gången på hur många år som helst som jag inte ska jobba utan ha semester när tennisveckan äger rum :):) hoppas allt är bra med dig!pusspussxella

2008-05-03 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback