tiden bara går och går...

Va hos tandläkaren imorse och det var förövrigt som vanligt, gapa, in med dom skavande fotoplåtarna, bita, nej på alla protokollfrågor och sen - det ser bra ut, tack och hej....Men bussen dit var intressant, åkte med alla högstadieelever, dom som var så små, eller fortfarande är små, har förvandlats till stökiga och välsminkade tonåringar, såna var väl inte vi när vi gick i högstadiet? längesen förresten, vad gammal jag har blivit....?

En härligt solig fredag och efter körlektionen sprang jag och syrran runt på stan och letade studentpresent, och till slut hittade vi nåt som passar bra till vår kära Elin. Hon fyller 18 samma dag som hon tar studenten, dubbelt skojsigt =)

Det var möte på djurparken igår, och det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på. Ska sitta i entrén så jag får ju träffa alla som kommer in i parken. Vi gick igenom en massa om pengahantering och nu vet jag vad jag ska göra om det rymmer livsfarliga djur, kommer rånare eller gråtande bortsprungna barn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback