don't worry, be happy

Har inte tid att blogga nuförtiden, eller lust kanske. sitter påjobbet nu och har allmänt tråkigt, och sista timmen springer inte precis iväg...Va mysigt att komma hem och träffa mams och syster igår. Gick och la mig halv tio, men vaknade halv tre och kunde inte riktigt somna om efter det. segt.

I skolan är det bra, det rullar på och det känns kul, men ska bli skönt att sätta igång med ett miniscenprojekt om två veckor. sångelektionerna däremot går kass och jag blir bara irriterad på mig själv för att det inte funkar, och då tappar ja lusten att öva också....annars mår ja bara fint, och jag trivs med livet som det är! Känner mig hel igen på nåt sätt...

Om två veckor ska vi göra ett statistjobb med klassen till nån ny svt-serie. ska bli roligt det! Annars har vi mkt ledig tid om eftermiddagarna som vi fördriver med te-kvällar, film, foboll, göteborgstrippar och fika! Ja trivs med livet som folkhögskolestudent =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Jullan!

Arkitektgrejen är bara en kurs. Kommer inte in på den riktiga utbildningen utan arbetsprov, så det samlar jag på mig nu! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback