2 maj

Har haft en underbar dag i solen, är lite bränd men det ska väl bli brunt någon gång! :) Jag och syrran tog en biltur till mormor och fikade, mysiga mormor, hon kunde inte förstå hur dagens ungdomar tycker att det är gott att bara dricka öl, utan någon mat till, haha! På hennes tid lekte dom folklekar i bygdegårn och drack läsk :) På hemvägen lekte vi operadivor och sjöng det finaste vi kunde till La voix. Det va mys att spendera lite tid med syster, men nu är hon ute och ränner igen :P

Nu ska jag nog packa och sortera grejjer i lådor. Har inte riktigt förstått att jag inte får bo i detta hus, mitt barndomshem, om några månader. Det känns väldigt tungt och trist. Men jag tror att den nya lägenheten passar oss bra och att det kommer kännas lättare igen.

Annars är skolan bara blä och jobbig för tillfället, har faktiskt ingen lust och motivation till det här projektet, men för resten i gruppen och för mig själv, jag ska ju faktiskt stå på scen om två veckor oavsett, så får jag väl bara bita ihop. Jag har ju faktiskt mina livspartners med mig och det känns skönt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback