Jul, jul, strålande jul

mm...längesen jag var hemma nu. Jag måste hem och tänka! Bort härifrån ett tag. 

I helgen var marie, sofia, vickan, linnea och jag på väla och handlade julklappar. Så mycket folk att man fick slå sig fram, men de flesta julklapparna är färdiga nu. skönt. Blev riktigt bortskämd i helgen. Andy lagade mat åt mig, och i söndagsmorse hade han bakat scones när jag vaknade :) gottigt.

Igår, drog vi in till ängelholm efter skolan. Lite fler julklappar, fikamys hos linnea. När jag kom hem slog jag in lilla julklappen till klassens julklappssäck, och jag ville vara lite kreativ och började klippa ut bokstäver ur tidningar som jag skulle skriva mitt rim med. Jag ångrade mig när jag hade skrivit första ordet, men då kunde jag ju inte ge upp, så jag satt där en timme..men vad gör man inte för konsten ;P

Härlig sovmorgon idag. Börjar 20 i ett :). Vaknade, drack te och läste i min bok, sen tog jag en härlig dusch och sen blev det en härlig cykeltur längs strandpromenaden till skolan. Sol och kallt, vintern får gärna komma hit!

Lucia förra veckan gick bra, jag svimmade inte, men höll på att snubbla när jag skulle gå ner för trappan :P Sången gick väl ganska bra, men den där kronan trycker ner hela överkroppen så man knappt kan röra sig.
_______

Härliga jul! 

Kommentarer
Postat av: emelie

Väla är värsta bra och Ängelholm är typ mysigaste staden!! :D

2006-12-19 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback