?

Död åt spanska tempusformer!

Har så ont i nacken, men värmekudden lindrar lite. Såg extramaterialet till Masjävlar idag. Jag vill också vara med i en film! Idag är en såndär vemodig grå dag då bara eva cassidy kan uttrycka mina känslor. Har en lång tågresa framför mig med en massa väntetid i detta gråa, kalla tråkiga väder. Fast om jag tänker efter lite så är kanske detta mitt element. Det vemodiga, vackra, sköra, tysta. Har druckit för mycket kaffe idag, men det är ändå något visst över att ta sin kaffekopp, sätta sig ner och bara vara. Skulle önska att jag kunde skriva ner allt som finns inuti. Men det resulterar aldrig i några bokstäver eller ord. Bara otydliga krumelurer utan ände över papprets alla linjer. Inga raka, medvetande och säkra streck. Streck som trasslar in sig i sig själv och inte hittar ut. Ungefär så.




  Betraktare  

Kommentarer
Postat av: putti

det var mkt poetiskt;P

2006-11-29 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback