gäsp

Bara engelska kvar idag, mkt skönt, sen ska jag åka hem. Spela supermario ;P roligt värre, jag och andy hade turnering i helgen, men han var lite bättre än jag. Men konstigt när han har övat hela livet!

Har ont i huvudet och vill hemhem till mamma och pappa och bara vara....

Upptäckte att viskvällen som jag hade tänkt att sjunga på är redan nu på fredag, jag trodde den var typ den 29 elle nåt. Lite synd för jag hade väldigt gärna varit med!! Men jag har ingen låt inövad och sen ska jag åka hem också. Träffa Lisa på lördag :) hur längesen som helst sist.

Skulle kunna skriva så mycket tankar och frågor som jag har. Men jag orkar inte. Känner mig stressad, har inte tid. Det får va. Skjuta upp, som alltid.

Kommentarer
Postat av: emelie

Stress på morron stress på kvällen rusa mellan tusen ställen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback