Den ovissa framtiden.

Idag har jag varit scentekniker hela dan, jätteskoj faktiskt. Har fått tejpa dansmattor ( det är faktiskt en konst i sig ), bära saker, fixa lampor, fästa stolar och ja, det finns så mycket att göra ;) Vem vet till exempel vad en tross, en pundare och en scenambulans är för nåt? Nej det var väl det jag visste, men jag vet :P

Tog en promenad med Linda när jag kom hem. Vi pratade om vår ovissa framtid. Tänk tillbaka ett år, tänk vad fort det året gått! Fatta då vad fort också det här året kommer gå. Det är ju snart jul ju! Ja och om ett år, så är den nio år långa tryggheten slut, skolan alltså, det är faktiskt en trygghet på nåt sätt. Veta vad man har och göra. Och Jag har ingen aning om vad jag vill göra! Och var i Sverige ska man placera sig? Det hade varit grymt roligt och få sjunga, men man ska få ett jobb sen också. Ja, arkitekt då? Jo, men arkitekthögskolan ligger på top 3 av det svåraste högskolorna att komma in på. Jo men jag tackar jag. suck. Saken är den att jag som är expert på att skjuta upp saker, kan snart inte göra det längre. Måste ta tag i saker. hrm.

jaja, gdj'esrohjbejslfkjdfjölsajefrejleueag

Kommentarer
Postat av: elsy

Plugga till arkitekt i danmark... där är det lättare att komma in, o så ligger det inte så hemskt långt borta. Har en vän som gör då :)

2006-10-21 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback