pop-ups

Mammas bullar är de godaste som finns! Jag vet att jag är konstig men jag tittade faktiskt på Hem till byn idag, och det var det allra sistaste avsnittet och det tycker jag är sorgligt! Men jag blev lite sur på lena strid för hon har varit så bitchig i de senaste avsnitten, hon var ju min favorit innan ju!

Första praktikdan på musikskolan idag. Har varit med på alla sånglektioner, alla fick samma läxa så nu kan jag rihannas unfaithful ganska bra faktiskt :P Men har ni lyssnat på den texten nån gång? Wierd. Imorron ska jag spela blockflöjt och tvärflöjt med de små barnen ;P

Andy är så snäll. Han gick till min och Idas lägenhet vid niotiden och rensade ut vårat kylskåp. Eftersom ida var sjuk sista veckan därnere så blev det inget röjande i kylskåpet. Inte alltför fräscht där, men värst var nog den disk som blivit kvarglömd i två veckor. Måste varit Idas disk, ;) Han vattnade min blomma också, snällt. Det var bra, för jag tar död på den annars. Men det är en såndär växt som man kan glömma bort om man vill men jag lyckas ta död på alla levande växter som jag tar i min omsorg. Och jag ska jobba i blomsteraffär?

Jahapp, see you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback