there's only us...

Lyckades övertala mamma att hänga med mig in till stan idag. För det skulle jag hjälpa henne att röja i källaren, men eftersom vi gick i stan ganska länge så kunde jag skjuta upp städningen till imorrn, och förhoppningsvis kan jag skjuta upp det lite till :P Var ute efter en trenchcoat och en röd kofta, blev ingen kappa, men väl en röd tröja, inte en sån jag hade föreställt mig, men iaf :) En skjorta hittade jag också, men det tog lång tid,..inte förrän i sista affären handlade jag..mamma tyckte jag var lite tjurig, för ingenting passade :P men man måste vara kräsen!

There's only us, there's only this
Forget, Regret
Or life is yours to miss
No other road
No other way

No day but today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback