Fullpackat

Då var det helg igen. Vet inte eftersom jag tycker det är så skönt eftersom jag ska jobba både lördag och söndag och dessutom har sjukt mycket läxor att göra! Efter en vecka i skolan!

Hade den där fikan med rektorn och alla musikalarna i torsdas. Massa tårta fick vi, Han sa att -" Man brukar ju inte få belöning när man misskött sig, men ni tog konsekvenserna och här är era vuxenpoäng"..hehe, a, alla bara blev så stolta över oss eftersom vi bad om ursäkt och allt, men det kändes som en självklarhet. Det spårade verkligen ur.

Hade även min första sånglektion i torsdas. Ska bli mycket roligt med denna kurs. Carolina sa att "Du är ju inte här för att lära dig sjunga, för det kan du redan, men vi ska ta fram alla det där gottiga sakerna i din röst" :) tack! Men alla de låtar som jag fått tilldelade av henne under mina år på Apelryd har alla blivit inspelade av Carola. Vet inte riktigt vad hon vill säga med det, men aja, :P

Jag och Ida har varit väldigt duktiga denna vecka och har varit på Friskis tre gånger. Och inte blir det sämre nästa vecka! Fast tiden blir knapp. Har så sjukt mycket arbete med manuset nu. Men om några veckor så blir väl vårt arbete lugnare och det är resten som får jobba. Berättade alla rollerna och första akten för klassen i torsdas. De tog det väldigt bra och var mkt nöjda, det känns otroligt bra!

Har insett i veckan hur mycket jag skadar Vickan hela tiden. Slänger igen dörrar framför henne, river henne med papper och får henna att stuka tummen. Men det är inget jag gör med viljes, det vet du. Det är väl kanske för att jag tycker så mycket om dig, och blir så nervös i ditt sällskap, :D haha.

Svensk musik. Svensk film. ♥ Jag älskar det svenska vemodet. Visor. Tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback