sommarvärme

Då var det helg igen, mkt skönt. Solen skiner och det är jättevarmt ute! Ska vara kvar i Båstad i helgen. Vara med Andy :)  fyra månader idag, tänk vad tiden går fort. Måste plugga i helgen också, och göra min dans. mm, roligt jag som är såå bra på att dansa. inte.

Hade filmkväll med halva klassen igår. Såg på Patrioten, fy vad jag bölade. Det är ju så sorligt, speciellt när lilla Susan ropar efter sin pappa för första gången. Då satt alla och storgrät.

Idag har jag haft sovmorron och matteprov. Läser Ma c på distans och kul då att det kommer uppgifter som alla andra fått på extrapapper utom jag. bortglömd. Men det gick väl ganska bra iaf, hoppas att jag lyckas skrapa ihop till ett vg iaf, annars hoppar jag av kursen!

Å nästa vecka, är veckan som mus 3 längtat på i månader! På tisdag drar vi till göteborg och går på studiebesök på Artisten och sen ska vi se Cats på operan, å jag älskar operan, den är såå vacker! Men det bästa av allt är när vi på torsda klockan 11 på kvällen lämnar helsingborg för att ta oss till stockholm! Där ska vi se vår favoritmusikal Rent! Sen ska vi shoppa en massa och hinna med att strosa i huvudstaden så mycket vi kan innan vi lämnar den sent på lördakväll. På söndan kommer vi vara dödströtta, men det är det värt! Hade tänkt att hinna med att gå till stadsteatern också, iaf bara gå in där för att insupa atmosfären.

Jahapp, det var allt för idag. Ha en superbra helg!
 
so long!


Kommentarer
Postat av: emelie

Welcome to Sthlm! Åhh hann du gå in på Stadsteatern och insupa atmosfären? Nästa gång måste du insupa Dramatens atmosfär också :D hoppas din helg i stockholm var bra! kraam

2006-09-24 @ 12:10:10
Postat av: Elisabeth

Hej o svej. Var du på Operan tisdagen den 3 oktober? Isåfall var du o jag där samtidigt :) Stor kram

2006-10-09 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback