"It's so nice to see you..." gavin degraw - dancin' shoes, bästa låten just nu!

Igår var jag inne i stan med mig själv ett tag. hittade inte alls vad jag skulle ha, så nu ska jag åka in med elin och hoppas på bättre tur :) I annat fall har jag lite trevligare sällskap! Igårkväll var jag också hemma hos Elin och Linda, roligt att se systrarna igen. Vi gjorde det vi brukar göra, spela kort och dra en massa filmrepliker från samma filmer som vi gjort i åratal, men som fortfarande är lika roliga, iaf enligt oss..:P konstig humor det där..!

Såg på äntligen hemma igår. De målade en lila vägg i en ungkarlslya. Krille, det är manligt med lila :P Haha...!

so long!

Kommentarer
Postat av: Linnea

asså jag har märkt att det inte är ngn som kommenterar dina bloggar ;) ^^

2007-04-05 @ 21:32:58
Postat av: Anonym

mm visst e de manligt med lila.. men hoppas att du inte syftar på bilen=)

2007-04-05 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback