sång och värme

Idag har jag varit i Ljungskile på intagningsprov för musikalsång. Det kändes som att det gick bra och jag försökte hålla ögonkontakt med dom som satt i juryn för att få lite feedback. De log och sa faktiskt att jag var duktig :) Det var jättekul och sjunga och man fick sjunga med en pianist från göteborgsoperan, grym känsla att ha det i ryggen och i salen där vi var var det också en härlig akustik. Fast vi hade också ett teoriprov som gick mindre bra. Var en massa svåra gehörsgrejjer och ackordanalyser o sånt mög. Jag chansade lite och hoppades på att jag hade turen med mig ;) Så nu väntar en låång tid tills på onsdag då antagningslistan läggs ut på internet.....

I måndags hade vi en hel dag med bara dekorarbete och vi fick mycket gjort och det blev mycket snyggt!! Vår efterlängtade byggställning som ska stå på scenen har också kommit så nu börjar man få den riktiga stämmningen. repetitionerna i veckan har också gått bra och det känns som att vi kommer framåt nu och man börjar se en helhet på vår musikal :D

Förresten så är Mölle tillagt på min lista över "ställen där jag kan tänka mig att bo". Det är ju så vackert!! ;) Jag är nog en havsmänniska egentligen. Jag måste bo vid havet!


Kommentarer
Postat av: Linnea

öööh, tror det hänt nåt snett här =/ hela texten är ju knepig ;S

2007-04-13 @ 21:43:41
Postat av: emelie

Antagning till vad? vad är det för utbildning/skola? Modig du äääääääär!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback