sol!

By the way. Jag och Elin hade en väldans trevlig stund i staden häromdagen. Med värmländsk dialekt kommenterade vi allt vi såg. Lite konstiga blickar fick vi, men who cares? VI hade väldans skoj iaf ;P "-Man bliir ju såå besviken. - Ja man bliir ju det" "- Men guud, kolla, dom har ju den i liila!" :D

Ikväll är jag bjuden på kalas hos Marie ;) yiie, ska bli skoj. Känner ingen mer än Marie där, men hon försäkrade mig om att hon hade trevliga kompisar :P

Nehepp, nu får man väl dra ut och lapa lite sol!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Meeen guuuuud, vad bra sagt!

2007-04-08 @ 15:03:40
Postat av: Älin

Mawhaha..Rättelse: Det var faktiskt: "Men dom har en lila väska" Men annars var det rätt. Nu blev jag allt så besviken på dej xD Haha. Men så skoj det var! :D

2007-04-08 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback