solen är min glädje

Denna värme gör mig lycklig! första grillningen i helgen, härligt! Men sommaren har sina baksidor. Mina ben är uppätna av mygg, men så är det när man bor så långt norr ut :P

Nu är praktiken slut. tillbaka med naturkunskap och religion. Jag som hade det så skönt utan läxor, och bara musikalfokus. Idag satte vi introt, och det blev riktigt bra!! Man börjar äntligen se en helhet nu!

Med värmen kommer också skolluncherna ute, och med dom vattenkrig. Kuligt kuligt ;P

Är på musteriet i Båstad nu, vårt nya hängställe, och det är visst dansmatteturnering, det får vi inte missa!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vf blev det så konstigt på ditt förra inlägg? ;S ÖHH ;P ;) PUSS HONEY <3

2007-04-16 @ 22:51:47
Postat av: emelie

Snälla Julia hjälp mig nu, du har så fint med bakgrundsbild och hur har du fixat den där tågrälsen där uppe? HUR GÖR MAN? jag vill ha liksa om du fast en annan bild där uppe och annat motiv där du har det där som inte är kritvitt, det som är längst ut, haah meeeen svårt å förklara. hjälp pliiiis? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback