En fredagsnatt

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag mår bra. Men hur det känns är svårt att förklara. Allt är bara så lugnt, rofyllt, mjukt och härligt. Mmmm, så är det. Musik är bra för själen. Förresten.



Sista jobbdagen idag, eller igår. Lördag 00:07. Jag har fått pyssla en massa, vara kreativ. Nu är det en vecka kvar tills jag blir ölänning. Fick ett mail från min blivande teaterlärare. Han hälsade oss 18 nya elever välkomna och såg fram emot att få träffa oss. Det gör jag med, ser fram emot att få träffa mina nya klasskamrater. Vi blir två Julior och tre Marior! Två killar och sexton tjejer. Varför är det så? Alltid så få killar i teaterklasser?

I veckan blir det en favorit i repris. Göteborgsshopping med Vickan, Linnéa, Emelie och Elaine. Ska bli skönt att träffa dom igen! Det är derby på gång också. Månstad vs Länghem. Men även fast jag är länghemsbo så håller jag ju såklart på månstad och Kristian min : ) Linda tycker jag är en förrädare, men det får hon tycka ; ).

Det får ju bli lite packning också. Igen. Tillbaka till livet i resväskan. Ska bli skönt att få åka en annan tågbana, med sköntåg hela vägen. Tåg är som tearpi. På tåg har man tid för funderingar. Andrum.

Sköt om er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback